Ara que torna a sortir el sol i a fer bon temps ja podem començar a preparar les nostres graelles per fer una deliciosa carn a la brasa!
Abr
2
Ara que torna a sortir el sol i a fer bon temps ja podem començar a preparar les nostres graelles per fer una deliciosa carn a la brasa!
Us portem uns quants consells perquè pugueu preparar un bon entrecot i un bon xurrasco Pirinat.


1.Primer de tot és important treure de la nevera la vostra carn perquè estigui a temperatura ambient, mínim 30 minuts abans de cuinar-la.

2.La graella ha d’estar ben calenta. Cal tenir en compte que com més carn hi posem més baixarà la temperatura, és per això que és millor fer els talls de carn, posant-hi poques peces.

3.Si teniu una peça de carn molt gruixuda, es recomanable primer baixar la graella fins que estigui molt a prop de la brasa, i un cop quedi la carn segellada, la pujarem perquè es vagi fent a poc a poc.

4.Tot i que és essencial controlar la carn perquè no es cremi, no l’hem de marejar tota l’estona anant-li donant voltes, és millor deixar la carn sense girar-la gaire!

5.Per últim però no més important, la sal! La posarem al final, un cop la carn ja estigui feta.


I recordeu, que si teniu una bona vedella ecològica acabada de coure, és millor no tardar gaire a gaudir-la perquè no es refredi! Bon profit família!

*A la botiga online Pirinat podreu trobar una gran varietat de productes ECO per poder posar a la vostra barbacoa i gaudir-la al màxim!







Inversions per a la transformació i comercialització dels aliments
Actuació del Programa de desenvolupament rural de Catalunya 2014-2022 cofinançada per: